پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها

پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها

پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها

پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 1610 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 37

پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها در 37 اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها



راهکارهای بهسازی پی‌ها
بهسازی پی ساختمان


اگر چه افزودن یا تکمیل پی‌های موجود برای اعضای جدید در سازه اصلی از قبیل دیوارهای برشی و قاب‌های مهاربندی شده در بهسازی لرز‌ه‌ای متداول است، ولی بهسازی کمبودهای پی موجود در مقایسه با آن کمتر مورد توجه است. دو دلیل عمده برای این موضوع وجود دارد، نخست اینکه عملیات بهسازی پی ساختمان موجود بسیار پرهزینه است و دوم اینکه درگزارش‌های رسیده از بررسی‌های اولیه موارد آسیب در زلزله‌ها تعداد نسبتاً کمی از آسیب‌های جانبی و مالی ناشی از گسیختگی پی گزارش شده است.
تحلیل پی یکی از قسمت‌های چالش آفرین بهسازی لرزه‌ای است. فرضیات متفاوت با توجه به شرایط بهتر تکیه‌گاه‌ها، خواص خاک محل و موقعیت و نوع رفتار غیرخطی محتمل به تغییر گسترده‌ای در نتایج منجر می‌شود. برای بسیاری از ساختمان‌ها، ارزیابی نتایج اولیه برای فهم چگونگی اندرکنش پی با سازه اصلی و خاک پیرامونی تحت بارگذاری زلزله نیازبه مدل سازی و تحلیل‌های دقیق‌تر دارد. معمولاً تسلیم یک عضو پی یا خاک مکانیزم حاکم خرابی است، اما تنها پس از نگاهی به سازه اصلی و زیر سازه به عنوان یک مجموعه است که می‌توان توالی و طبیعت رفتاری عضو را تعیین کرد.
چنانچه تحلیل منطقی نشان دهد که پی‌های جدید باید افزوده یا پی‌های موجود اصلاح شوند، مهندس سازه باید فهم درستی از مشکلات مهندسی خاک، اهداف بهسازی، توصیه‌های عملکردی، و فرضیات و روش‌ها و محدودیت‌های اجرایی داشته باشد. روشن است که بهسازی سازه موجود نسبت به اجرای سازه‌ی جدید بسیار مشکل‌تر است. به دلیل هزینه بهسازی پی، دیگر گزینه‌ها باید کاملاً بررسی و نیاز به اصلاح پی، قطعی تشخیص داده شود.


کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید تا با مشکل روبه رو نشوید.

برچسب ها : پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها , راهکارهای بهسازی پی‌ها , بهسازی پی‌ها , پی‌ها , پی‌ , پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها , دانلود پاورپوینت راهکارهای بهسازی پی‌ها , مقاله راهکارهای بهسازی پی‌ها , پروژه راهکارهای بهسازی پی‌ها , دانلود پروژه راهکارهای بهسازی پی‌ها , جزوه راهکارهای بهسازی پی‌ها , دانلود راهکارهای بهسازی پی‌ها , پژوهش راهکارهای بهسازی پی‌ها , دانلود پژوهش راهکارهای بهسازی پی‌ها

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >