پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی

پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی

پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی

پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 517 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 25

پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی شامل 25 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی

 

پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی شامل 25 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه:

وقتی درگیر افسردگی هستید، مهمترین کاری که باید بکنید این است که با خودتان مهربان باشید. این دقیقاً همان چیزی است که می تواند به شما کمک کند. مهرورزی به خود به این معنی است که در تجربیات زندگی تان نکات مثبت را پیدا کنید و با آنها با مهربانی رفتار کنید.
همه ما این توانایی را داریم و می توانیم در هر شرایطی با خودمان مهربان باشیم. با این حال یک ذهن افسرده نمی گذارد این توانایی مان را شکوفا کنیم.

 

فهرست:

مقدمه
از کارهای کوچک شروع کنید
تجربیات تان را قضاوت نکنید
کنجکاو باشید
مدیتیشن عشق و مهربانی را تمرین کنید
خوراک فکری تان را اصلاح کنید
انتظارات تان را تغییر دهید
روی جمله های مهرورزی به خود تمرکز کنید
یک نامه بنویسید
بخاطر داشته باشید که تنها نیستید

.

عنوان: ترفندهایی برای زمان افسردگی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 25 اسلاید

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

ترفندهایی برای زمان افسردگی  پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی  دانلود پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی

برچسب ها : پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی , ترفندهایی برای زمان افسردگی , پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی , دانلود پاورپوینت ترفندهایی برای زمان افسردگی , درمان افسردگی , پاورپوینت درمان افسردگی , دانلود پاورپوینت درمان افسردگی , افسردگی , پاورپوینت افسردگی , دانلود پاورپوینت افسردگی , روان شناسی , پاورپوینت روان شناسی , دانلود پاورپوینت روان شناسی , تحقیق روان شناسی , دانلود تحقیق روان شناسی

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >