پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز)

پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز)

پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز)

پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 366 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 66

پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) شامل 66 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز)

 

پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) شامل 66 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه:

کارل رانسوم راجرز پدر جنبش استعدادهای بالقوه بشر و یکی از سه روان – د رمانگر معتبر و برجسته زمان ، در هشتم ژانویه سال 1902 در اوک پارک از توابع شیکاگو متولد شد.
پدرش مهندس مقاطعه کار بود . والدینش تمایلات مذهبی داشتند ، ولی مادرش در اعتقادات خود راسخ تر بود . اعضاء خانواده بسیار به هم نزدیک بودند . راجرز خاطر نشان می کند که والدینش «ایثارگر و مهربان ، اهل عمل ، واقع گرا ، و متواضع بودند» . تعداد فرزندان خانواده شش نفر بود که از این تعداد پنج نفرشان پسر بودند .

 

فهرست:

مقدمه
1ـ شرح حال کارل راجرز
2ـ تاریخچه تحول فکر راجرز
3ـ مفاهیم بنیادی نظریه راجرز
4-روان درمانی

.

عنوان: نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) 

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 66 اسلاید

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

کارل راجرز پاورپوینت کارل راجرز دانلود پاورپوینت کارل راجرز

برچسب ها : پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) , کارل راجرز , پاورپوینت کارل راجرز , دانلود پاورپوینت کارل راجرز , نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز)  , پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز)  , دانلود پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز)  , شرح حال کارل راجرز , پاورپوینت شرح حال کارل راجرز , دانلود پاورپوینت شرح حال کارل راجرز , روان شناسی , پاورپوینت روان شناسی , دانلود پاورپوی

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >