پاورپوینت اختلال کندن مو

پاورپوینت اختلال کندن مو

پاورپوینت اختلال کندن مو

پاورپوینت اختلال کندن مو دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1278 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 48

پاورپوینت اختلال کندن مو شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت اختلال کندن مو

 

پاورپوینت اختلال کندن مو شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

این حالت یک اختلال تکانشی است که در آن فرد موهای سر ، ابرو ، مژه و سایر قسمتهای بدن خود را می کند به طوری که ناحیه ای بدون مو ایجاد می شود . رفتار تکانشی به صورتی است که فرد بر اثر یک عامل برنگیزاننده به طور ناخدآگاه به سمت رفتار خاص ( کندن مو ) سوق پیدا می کند و با انجام آن عمل از تنش فرد کاسته می شود .

نام بیماری ریشه یونانی دارد (Thrix به معنای مو ، Tillein به معنای کندن و Mania به معنای دیوانگی )

به نظر می رسد ۱ تا ۲ درصد جمعیت به این اختلال دچار باشند به طوری که در حال حاضر۴ تا ۱۱ میلیون نفر در آمریکا به اختلال مبتلا هستند .

چه افرادی مبتلا می شوند؟

این اختلال بیشتر، افراد در سنین قبل یا اوایل نوجوانی را گرفتار می کند . ولی می تواند بچه های یک ساله و سلمندان هفتاد ساله را نیر دچار کند .

در مطالعات حدود ۹۰ درصد مبتلایان را خانمها تشکیل می دهند ولی به نظر می رسد مردان بخاطر عدم مراجعه برای درمان در مطالعات حضور نداشته اند .

یک بیماری روانی است که درآن فرد به طور عادتی موهای خود را می کند. این بیماری در پسربچه‌ها شایعتر از دختر بچه‌ها است، حال آنکه در افراد بالغ خانمها بیش از آقایان مبتلا می‌شوند.

حداکثر شیوع در دختر خانمهای نوجوان ۱۲ تا ۱۷ سال است.  عادت کندن مو به طور تدریجی و ناآگاهانه دربیمار شروع می‌شودو ممکن است تا جایی که منجر به کندن تمام موهای سر شود ادامه یابد.

این بیماران غالبا” کندن مو را انکار نمی‌کنند ولی قادر به کنترل عمل خود نیستند.

درمعاینه‌ی موهای قطع شده به فواصل متفاوتی از پوست سر دیده می‌شود و پوست سراز سلامت کامل برخوردار است.

حاشیه‌‌ی موها معمولا” دست نخورده است و در مرکز به شکل کاسه‌یی موها قطع‌شده‌اند. این بیماران باید تحت درمان‌های روان‌پزشکی قرارگیرند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
چه افرادی مبتلا می شوند؟
فرد گرفتار بیشتر موی چه مناطقی را می کند؟
عامل ایجاد این حالت چیست؟
زمان شروع علائم و ارتباط با بیماریهای دیگر
درمان رفتاری شناختی
بحث دارویی
پایان

 

عنوان : اختلال کندن مو

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.25 مگابایت

تعداد صفحات : 48

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت اختلال کندن مو

برچسب ها : پاورپوینت اختلال کندن مو , پاورپوینت اختلال کندن مو , دانلود پاورپوینت اختلال کندن مو , پاورپوینت اختلال کندن موی وسواسی , دانلود پاورپوینت اختلال کندن موی وسواسی , دانلود اختلال کندن مو , اختلال کندن مو , تحقیق اختلال کندن مو , دانلود تحقیق اختلال کندن مو , پروژه اختلال کندن مو , دانلود پروژه اختلال کندن مو , روانشناسی , دانلود پاورپوینت , دانلود روانشناسی , دانلود پاورپوینت روانشناسی

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >