پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی
دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 19 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 6
پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی
قیمت فایل فقط 9,000 تومان
متغیرهای پیشینه تحقیق: آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی
توضیحات: 2 پیشینه تحقیق داخلی و 6 پیشینه تحقیق خارجی (word) به همراه منابع آنها
دارای 6 صفحه
پیشینه تحقیقاتی و مطالعات انجام شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی
قسمتی از پیشینه::
مطالعات انجام شده
رئیسی (2005) به بررسی و مقایسه اثر آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری ریاضیات در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری پرداخت. نتایج مطالعه نشان داد که آموزش سازماندهی فضایی برای دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری معنی دار است. همچنین نتایج نشان داد که این اثر بر دانش آموزان با اختلال یادگیری اثر بیشتری دارد.
برچسب ها : پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی , پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی , پیشینه آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی , پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی , پیشینه پژوهش , آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی
نوشتن دیدگاه