پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی

پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی

پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی

پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 19 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 6

پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

متغیرهای پیشینه تحقیق: آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی

 

 

توضیحات: 2 پیشینه تحقیق داخلی و 6 پیشینه تحقیق خارجی (word) به همراه منابع آنها

دارای 6 صفحه

 

پیشینه تحقیقاتی و مطالعات انجام شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمتی از پیشینه::

مطالعات انجام شده

رئیسی (2005) به بررسی و مقایسه اثر آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری ریاضیات در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری پرداخت. نتایج مطالعه نشان داد که آموزش سازماندهی فضایی برای دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری معنی دار است. همچنین نتایج نشان داد که این اثر بر دانش آموزان با اختلال یادگیری اثر بیشتری دارد.

برچسب ها : پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی , پیشینه پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی , پیشینه آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی , پژوهش آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی , پیشینه پژوهش , آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >