پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف

پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف

پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف

پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 471 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 44

پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف شامل 44 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف

 

پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف شامل 44 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ایوان پیتروویچ پاولوف (به روسی: Иван Петрович Павлов) ( زاده: ۱۴ سپتامبر ۱۸۴۹ در ریازان، روسیه - درگذشته ۲۷ فوریه ۱۹۳۶) عصب‌شناس، فیزیولوژیست، روان‌شناس و پزشک روس است. پاولف در سال ۱۹۰۴ برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی شد. شهرت وی بیشتر از کارهای او در زمینه بازتاب شرطی ناشی می‌شود.

زندگی‌نامه

ایوان پاولف در شهر ریازان در کشور روسیه به دنیا آمد. پدرش کشیش جوان و فقیری بود که با باغبانی روزگار می‌گذراند و علاقه زیادی به کتاب و مطالعه داشت. ایوان نوشتن را در ۵ سالگی آموخت. در ۱۱ سالگی به مدرسه کلیسای ریازان رفت، اما آنجا را رها کرد و در دانشگاه سن پترزبورگ به تحصیل علوم طبیعی پرداخت و در سال ۱۸۹۸ درجه دکتری دریافت کرد.

گرایش او به علوم طبیعی ناشی از اندیشه‌های روشنفکران انقلابی روس به ویژه پیسارف بود و کتاب «انعکاس‌های مغز» اثر آی.ام.سچنوف بنیان‌گذار فیزیولوژی روسیه که در آموزشگاه مذهبی خوانده بود به آشنایی او با پیشرفت‌های علمی آن زمان کمک زیادی کرد.

پاولف در دانشگاه اساتید برجسته‌ای داشت: مندلیف در شیمی معدنی، باتلروف در شیمی آلی و به ویژه آی.اف.تیسون در فیزیولوژی که کمک زیادی در تبدیل پاولف به بزرگترین دانشمند آزمایشگر زمان خود کرد.

او در دانشگاه سن پترزبورگ فیزیولوژی حیوانی را به عنوان رشته اصلی و شیمی را رشته فرعی خود انتخاب کرد و نخستین تحقیق خود را در باره فیزیولوژی اعصاب لوزالمعده به انجام رساند.

پاولف در ۱۸۷۵ مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. اما پیداکردن کار در رژیم تملق سالار تزاری برای او بسیار دشوار بود. تا اینکه در ۱۸۷۹ اس.پی. بوتکین از او برای کار در آزمایشگاه کلینیکش دعوت کرد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
زندگی ‌نامه
اصطلاح شناسی نظریه پاولف 
تعریف یادگیری از نظر پاولف 
شروع آزمایشهای شرطی سازی 
طرح آزمایشهای پاولف 
اهمیت کارهای پاولف 
پایان

 

عنوان :زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف

فرمت : پاورپوینت

حجم : 472 کیلوبایت

تعداد صفحات : 44

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف

برچسب ها : پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف , پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف , دانلود پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف , پاورپوینت ‌بیوگرافی ایوان پیتروویچ پاولوف , دانلود پاورپوینت ‌بیوگرافی ایوان پیتروویچ پاولوف , پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولف , دانلود پاورپوینت ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولف , دانلود ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پاولوف , ‌زندگینامه ایوان پیتروویچ پ

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >