دانلود ترجمه مقاله با عنوان اثر پیش بینی جریان وجه نقد بر کیفیت تعهدی و معیار غلبه

دانلود ترجمه مقاله با عنوان اثر پیش بینی جریان وجه نقد بر کیفیت تعهدی و معیار غلبه
 دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک کنید.
عنوان ترجمه فارسی مقاله: اثر پیش بینی جریان وجه نقد بر کیفیت تعهدی و معیار غلبه.
عنوان اصلی انگلیسی مقاله: The effect of cash flowforecasts on accrual quality and benchmark beating
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده:45
جهت دانلود ترجمه این مقاله کلیک یا به قسمت زیر( بیشتر بخوانید ) مراجعه فرمایید.
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هنگامی که تحلیل گران پیش بینی هایی را در مورد درامد و عملکرد جریان وجه نقد ارائه می دهند ،  آن ها به طور ضمنی پیش بینی هایی را در خصوص کل عوامل تعهدی ارائه داده اند. فرض بر این است که افزایش  هزینه های مورد انتظار و شفافیت به دست امده از دستکاری عوامل تعهدی  ,در درامد مدیریتی استفاده شده است. به عنوان یک نتیجه،  ما پیش بینی کردیم و دریافتیم که کیفیت تعهدی ,بهبود یافته و تمایل شرکت ها برای مواجهه یا غلبه بر کاهش معیاردرامدی پس از ارائه پیش بینی جریان نقدی کاهش می یابد. ما همچنین پیش بینی کرده و دریافتیم که شرکت ها به سمت مکانیسم های معیار غلبه دیگر تغییر جهت می دهند ، مانند دستکاری فعالیتهای واقعی و  راهنمایی درآمدی در واکنش به ارائه پیش بینی های جریان وجه نقد .
مقدمه:
وقتی که تحلیلگران،  پیش بینی های را در مورد هم درامد و هم جریان های نقدی عملیاتی ارائه می دهند  ، در واقع آنها به طور ضمنی  پیش بینی را در مورد کل عملکردهای عوامل تعهدی ارائه داده اند. بنابراین،با پیش بینی جریان نقدی ،  احزاب خارجی شرکت به اسانی قادر خواهند بود  شگفتی درآمدی را نسبت  به بخش مربوط به جریان های نقدی غیر منتظره و بخش مربوط به اقلام تعهدی غیر طبیعی بروز دهند. ما فرض می کنیم که پیش بینی جریان نقدی،  شفافیت دستکاری تعهدی استفاده شده در مدیریت درآمد را افزایش می دهد. همانطور که پیش بینی جریان نقدی،  شفافیت مدیریت درآمد های فرصت طلبانه را افزایش می دهد، بنابراین احتمال تکرار و مداخلات تنظیمی , به نوبه خود، افزایش هزینه های مورد انتظار را به شرکت و مدیران درگیر در مدیریت درآمد های فرصت طلب تحمیل می کند. مدیریت، کمتر احتمال دارد دستکاری تعهدی را به عنوان  هزینه های مورد انتظار درگیر شدن  در مدیریت درآمد درمیان افزایش عوامل تعهدی در نظر بگیرد ..
ما فرض می کنیم که با افزایش شفافیت دستکاری تعهدی، پیش بینی های جریان وجه نقد تحلیلگران برای محدود کردن مدیریت درامد موثر که باعث افزایش کیفیت تعهدی می گردد به کارگرفته می شود .ما همچنین پیش بینی می کنیم که کاهش دستکاری تعهدی , و ایجاد پیش بینی های جریان وجه نقد , احتمال این را که یک شرکت به اهداف درامدی بپیوندد یا با ان ها تداخل داشته باشد کاهش می دهد. 

جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید
جهت راهنمایی و طریقه خرید ترجمه مقاله اینجا کلیک نمایید.

کلید : دانلود ترجمه مقاله اقتصاد و حسابداری ، دانلود ترجمه مقاله اثر پیش بینی جریان وجه نقد بر کیفیت تعهدی و معیار غلبه ، دانلود مقاله رایگان انگلیسی The effect of cash flowforecasts on accrual quality and benchmark beating ، مقالات ترجمه شده حسابداری ، ترجمه مقاله اقتصاد


مطالب مرتبط:


1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۸:۰۹
    Howdy very nice website!! Guy .. Beautiful .. Amazing ..
    I will bookmark your site and take the feeds also?
    I am happy to find numerous helpful information right here in the publish, we need work out extra techniques on this regard, thank you for sharing.

    . . . . .


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >